Aanvullende verkoopvoorwaarden

Als u laat Inmeten door Joe Benelli Home en Living

  • Na ontvangst van de betaling neemt de monteur contact met u op voor het maken van een meetafspraak.
  • De in te meten raampartijen dienen vrij toegankelijk te zijn en zaken als stucwerk, plaatsen van vensterbanken, plinten etc. volbracht.
  • U dient zelf aanwezig te zijn bij het inmeten zodat wij alles met u kunnen doornemen.
  • Mocht u na de meting een andere meetwijze wensen of van productkeuze wijzigen zullen er kosten in rekening gebracht worden voor de tweede meting:
  • Na het inmeten ontvangt u op werkdagen binnen 48 uur een definitief orderoverzicht.
    Indien de maten, aantallen en/of producten achteraf veranderen zullen de prijzen ook veranderen.
  • U dient uw order of offerte zorgvuldig te controleren. Joe Benelli Home en Living B.V. is alleen verantwoordelijk voor de maatvoering, zelf bent u verantwoordelijk voor de juiste productsamenstelling zoals o.a. kleur en type product.
  • Na het betalen van uw order gaat deze meteen naar de productie, er kunnen geen kosteloze wijzigingen meer worden doorgevoerd. Er moet dus altijd eerst bij de fabriek nagevraagd worden of de wijziging nog mogelijk is. Als de wijziging mogelijk is worden de volgende kosten doorberekend:
    • Kosten kleine wijziging: € 4,95
    • Kosten grote wijziging: € 14,95
  • Wanneer u verschillende orders plaats kunnen er nuanceverschillen ontstaan in kleur en/of glans die volgens de technische maatstaven normaal geacht dienen te worden.
  • Na het inmeten kan er niets meer aan uw raampartijen veranderd worden daar dit de maatvoering beïnvloedt Na betaling van uw order is deze definitief en gaat uw bestelling in productie Vanaf dit moment is annuleren niet meer mogelijk.
  • Wanneer uw order om enige reden vertraagd is, stellen wij u hiervan op de hoogte. Wij geven naar aanleiding hiervan geen korting of de mogelijkheid tot annuleren.
  • Zodra uw order gereed is, nemen wij contact met u op voor het maken van een montage afspraak.
  • Oude producten dienen verwijderd te zijn, als dit niet het geval is zullen hier kosten voor in rekening worden gebracht á €10 per product.
  • Het kan voorkomen dat de afspraak door onvoorzienbare zaken niet nagekomen kan worden. In dit geval zullen wij u tijdig informeren en een nieuwe afspraak inplannen. Ook als u zelf verhinderd bent of de pakketten niet kunt aannemen op de aangegeven leverdag dient u dit maximaal 24 uur van tevoren aan ons te melden anders zijn wij genoodzaakt administratiekosten à € 29,95 in rekening te brengen.
  • Na montage dient u alle producten te controleren en te tekenen voor oplevering, reclamaties van beschadigingen worden hierna niet meer geaccepteerd. Uiteraard heeft u garantie op de goede werking van het product.
  • Wat betreft de maatwerk producten is een tolerantie toegestaan van:
    • Bij rolgordijnen, horren, gordijnen, vouwgordijnen en plisse mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat. De hoogtemaat mag +/- 1 cm afwijken.
    • Bij houten, pvc en aluminium jaloezieën mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat. De hoogtemaat mag 4 cm langer zijn dan de bestelmaat en zal nooit te kort geleverd worden.

Als u zelf online een order plaatst of in de showroom bent geweest

  • U dient uw order of offerte zorgvuldig te controleren en draagt zelf de verantwoordelijkheid voor de juiste productsamenstelling zoals o.a. maatvoering, kleur en type product. Dit geldt ook als uw offerte of order door ons in de showroom is opgesteld.
  • Na het betalen van uw order gaat uw bestelling in productie, vanaf dit moment is annuleren niet meer mogelijk.
  • Na het betalen van uw order gaat deze meteen naar de productie, er kunnen geen kosteloze wijzigingen meer worden doorgevoerd. Er moet dus altijd eerst bij de fabriek nagevraagd worden of de wijziging nog mogelijk is. Als de wijziging mogelijk is worden de volgende kosten doorberekend:
    • Kosten kleine wijziging: € 4,95
    • Kosten grote wijziging: € 14,95
  • Wanneer uw order om enige reden vertraagd is, stellen wij u hiervan op de hoogte. Wij geven naar aanleiding hiervan geen korting of de mogelijkheid tot annuleren.
  • Wanneer u verschillende orders plaats kunnen er nuanceverschillen ontstaan in kleur en/of glans die volgens de technische maatstaven normaal geacht dienen te worden.
  • Wat betreft de maatwerk producten is een tolerantie toegestaan van:
    • Bij rolgordijnen, horren, gordijnen, vouwgordijnen en plisse mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat. De hoogtemaat mag +/- 1 cm afwijken.
    • Bij houten, pvc en aluminium jaloezieën mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat. De hoogtemaat mag 4 cm langer zijn dan de bestelmaat en zal nooit te kort geleverd worden.
  • Mocht er iets mis zijn met uw bestelling dan horen wij dat graag binnen 14 dagen van u. Reclamaties van beschadigingen worden na deze periode niet meer geaccepteerd uiteraard heeft u garantie op de correcte werking van uw bestelde product.

 

 

Daarom kies je voor ons

  • Al 15 jaar de grootste online raamdecoratie specialist
  • Productie in eigen fabriek
  • Gemiddeld beoordeeld met een 9+
  • Showroom met advies op maat van opgeleide stylisten

Kunnen wij je ergens mee helpen

010 - 720 04 00
Of gebruik onze online chat

In deze shop wordt veilig betaald met: