Als u laat Inmeten door Joe Benelli Home en Living
Na ontvangst van de betaling neemt de monteur contact met u op voor
het maken van een meetafspraak.
De in te meten raampartijen dienen vrij toegankelijk te zijn en zaken als
stucwerk, plaatsen van vensterbanken, plinten etc. volbracht.
U dient zelf aanwezig te zijn bij het inmeten zodat wij alles met u kunnen doornemen.
Mocht u na de meting een andere meetwijze wensen of van productkeuze wijzigen zullen er kosten in rekening gebracht worden voor de tweede meting:
Na het inmeten ontvangt u op werkdagen binnen 48 uur een definitief orderoverzicht.
Indien de maten, aantallen en/of producten achteraf veranderen zullen
de prijzen ook veranderen.
U dient uw order of offerte zorgvuldig te controleren. Joe Benelli
Home en Living B.V. is alleen verantwoordelijk voor de maatvoering,
zelf bent u verantwoordelijk voor de juiste productsamenstelling zoals
o.a. kleur en type product.
Na het betalen van uw order gaat deze meteen naar de productie, er
kunnen geen kosteloze wijzigingen meer worden doorgevoerd.
Er moet dus altijd eerst bij de fabriek nagevraagd worden of de
wijziging nog mogelijk is. Als de wijziging mogelijk is worden de
volgende kosten doorberekend:
Kosten kleine wijziging: € 4,95
Kosten grote wijziging: € 14,95
Wanneer u verschillende orders plaats kunnen er nuanceverschillen
ontstaan in kleur en/of glans die volgens de technische maatstaven
normaal geacht dienen te worden.
Na het inmeten kan er niets meer aan uw raampartijen veranderd worden
daar dit de maatvoering beïnvloedt
Na betaling van uw order is deze definitief en gaat uw bestelling in
productie Vanaf dit moment is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer uw order om enige reden vertraagd is, stellen wij u hiervan op
de hoogte. Wij geven naar aanleiding hiervan geen korting of de
mogelijkheid tot annuleren.
Zodra uw order gereed is, nemen wij contact met u op voor het maken
van een montage afspraak.
Oude producten dienen verwijderd te zijn, als dit niet het geval is
zullen hier kosten voor in rekening worden gebracht á €10 per
product.
Het kan voorkomen dat de afspraak door onvoorzienbare zaken niet
nagekomen kan worden. In dit geval zullen wij u tijdig informeren en een
nieuwe afspraak inplannen. Ook als u zelf verhinderd bent of de pakketten niet kunt aannemen op de aangegeven leverdag dient u dit
maximaal 24 uur van tevoren aan ons te melden anders zijn wij
genoodzaakt administratiekosten à € 29,95 in rekening te brengen.
Na montage dient u alle producten te controleren en te tekenen voor
oplevering, reclamaties van beschadigingen worden hierna niet meer
geaccepteerd. Uiteraard heeft u garantie op de goede werking van het
product.
Wat betreft de maatwerk producten is een tolerantie toegestaan van:
Bij rolgordijnen, horren, gordijnen, vouwgordijnen en plisse mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat.
De hoogtemaat mag +/- 1 cm afwijken.
Bij houten, pvc en aluminium jaloezieën mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat.
De hoogtemaat mag 4 cm langer zijn dan de bestelmaat en zal nooit te kort geleverd worden.
Als u zelf online een order plaatst of in de showroom bent geweest
U dient uw order of offerte zorgvuldig te controleren en draagt zelf de
verantwoordelijkheid voor de juiste productsamenstelling zoals o.a.
maatvoering, kleur en type product. Dit geldt ook als uw offerte of order
door ons in de showroom is opgesteld.
Na het betalen van uw order gaat uw bestelling in productie, vanaf dit
moment is annuleren niet meer mogelijk.
Na het betalen van uw order gaat deze meteen naar de productie, er
kunnen geen kosteloze wijzigingen meer worden doorgevoerd.
Er moet dus altijd eerst bij de fabriek nagevraagd worden of de
wijziging nog mogelijk is. Als de wijziging mogelijk is worden de
volgende kosten doorberekend:
Kosten kleine wijziging: € 4,95
Kosten grote wijziging: € 14,95
Wanneer uw order om enige reden vertraagd is, stellen wij u hiervan op
de hoogte. Wij geven naar aanleiding hiervan geen korting of de
mogelijkheid tot annuleren.
Wanneer u verschillende orders plaats kunnen er nuanceverschillen
ontstaan in kleur en/of glans die volgens de technische maatstaven
normaal geacht dienen te worden.
Wat betreft de maatwerk producten is een tolerantie toegestaan van:
Bij rolgordijnen, horren, gordijnen, vouwgordijnen en plisse mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat.
De hoogtemaat mag +/- 1 cm afwijken.
Bij houten, pvc en aluminium jaloezieën mag de breedtemaat +/- 0,5 cm afwijken van de bestelmaat.
De hoogtemaat mag 4 cm langer zijn dan de bestelmaat en zal nooit te kort geleverd worden.
Mocht er iets mis zijn met uw bestelling dan horen wij dat graag binnen
14 dagen van u. Reclamaties van beschadigingen worden na deze periode
niet meer geaccepteerd uiteraard heeft u garantie op de correcte
werking van uw bestelde product.
Daarom kies je voor ons
Al 15 jaar de grootste online raamdecoratie specialist
Productie in eigen fabriek
Gemiddeld beoordeeld met een 9+
Showroom met advies op maat van opgeleide stylisten